Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
zboží dorazilo včas
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
DS
Dagmar Solařová
Dne 15.7.2024 kolen 14. hodiny se nelze dovolat na žádné zákaznické číslo, obě úplně hluchá, ani žádná hláška.
Vážený zákazníku,
Vašeho hodnocení si velmi vážíme. Vaše spokojenost je našim cílem.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vše OK, zboží v dobré kvalitě. Možná by mohlo být rychlejší dodání zboží.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše doporučení a budeme se těšit na Vaše další objednávky. Na zrychlení expedice usilovně pracujeme.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojená. Pevně věříme, že s našimi službami budete spokojena i nadále.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
J
Jitka
Spokojenost vždy, vrátí peníze nebo Daji slevu, když je něco v nepořádku, děkuji
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše doporučení. Věříme, že s nákupem u nás budete spokojena i příště.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Prošlé zboží
Vážený zákazníku,
datum expirace je u produktů uveden. S touto informací je tedy zákazník předem seznámen. Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení, velice nás potěšilo.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
AP
Adéla Porubská
Nejsem vůbec spokojena. 11.6. Jsem si objednala větrák a chladicí podložku. 18.6. Mi došel pouze větrák . Žádné upozornění, že zásilka dojde 2x nic. Tedy jsem hned jeďte toho 18.6. Psala, jestli mě to vůbec dojde a bylo mi odpovědělo, že během pár dnů mi to dojde. Když už jsem tedy 27.6. Volala s tím, že se jentak zeptám co teda s tím mým balíčkem je, tak jsem se dovolala až v 10:00 i když mate napsaný, že máte od 7:00. Paní mi řekla, ze to předá vhodným kolegům a to bylo vše. Do dnešního dne žádné zprávy, žádné vrácené peníze nic. Na telefonáty nikdo nereaguje a na e-maily odpovídá robot. Fakt skvělý přístup 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ dnešním dnem je to MĚSÍC co čekám a stále asi ještě čekat budu 😊
Bohužel poslední dobou problémové, jednou vůbec sami od sebe nekomunikují a objednané zboží nezašlou, údajně již nemají, ale až po urgencích, nyní zas 7 dní od objednání a zásilka nikde, ani žádná zpráva, prostě nic.
Dobrý den Petře,
nemyslím si že jsme zase tak hrozní, objednávku jste vytvořil v úterý večer a nestihli jsme ji připravit vzhledem k její velikosti do čtvrtka, proto se připravila až včera a odejde během dneška nebo zítřka. Ano týden není úplně Alza, to víme, ale zase jste na objednávce významně ušetřil přes 2500 Kč, takže ten 1-2 dny zpoždění je myslím rozumné. Přesto se budeme snažit dále, ale samozřejmě hlavně musíme komunikovat.
Děkujeme za pochopení, Michal za levnohop.cz
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Předchozí objednávka dorazila ,špatně zabalená samolepky na stěnu zmačkané a jeden tekutý prašek na půl vylitý.
Vážený zákazníku,
je nám velice líto, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. Máte možnost produkt reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis nebo můžete vyplnit reklamační formulář na našich stránkách. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Doporučuji
Vážený zákazníku,
Vašeho hodnocení si velmi vážíme. Zásilka je připravena k vyzvednutí.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Rychlost dodání,spolehlivost,spokojenost!
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše doporučení a budeme se těšit na Vaše další objednávky.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
+rychlé dodání,kvalita
-nic
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste s nákupem u nás spokojená. Pevně věříme, že s našimi službami budete spokojena i nadále.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše doporučení. Věříme, že s nákupem u nás budete spokojena i příště.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Skvělá myšlenka obchodu
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaše hodnocení, velice nás potěšilo.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
S tímto obchodem je to těžké. Mám ho ráda, nakupuji tam pravidelně, protože nabízí skvělé zboží za skvělé ceny a neustále má nějaké akce a slevy. Bohužel každá objednávka přináší problém, nedodané zboží, poškozené zboží, doručené úplně něco jiného než jsem si objednala. Skříně přišla půlka, a podle ostatních recenzí to nebyla výjimka, takže evidentně nábytek se kupovat nevyplatí. Nechápu, proč nejdříve nezkontrolují, zda je produkt kompletní. Obchod sám od sebe nic neřeší, že by třeba napsal, že zboží není a vracíme peníze, musím si všechno hlídat sama a několikrát urgovat. Už si pak člověk připadá hloupě, že neustále musí psát a volat, že opět dorazilo něco jiného nebo zboží chybí úplně. Nicméně když si všechno vyvolám nebo několikrát napíšu, buď pošlou zboží nové nebo vrátí peníze. Výhodou je vrácení nevyhovujícího zboží i déle než do 14 dnů. Také jsem ocenila, že když jsem jela na dovolenou, přednostně mi poslali zboží, aby stihlo přijít. Shrnuto, když zde chcete nakupovat, musíte mít pevné nervy.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás, že máte s objednávkami komplikace. Máte možnost zboží reklamovat. Prosím kontaktujte v takovém případě náš zákaznický servis nebo můžete vyplnit reklamační formulář na našich stránkách. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
Suprový obchod
Vážený zákazníku,
velice děkujeme za Vaše hodnocení.
S pozdravem,
za tým LEVNO, Lucie.
